Usługa prowadzenia Ksiąg handlowych dostępna jest w dwóch wariantach w wariancie podstawowym obejmuje w szczególności:

  • ewidencję dokumentów źródłowych w Księgach
  • nadzór nad formalną poprawnością dokumentów
  • przygotowywanie planu amortyzacji i prowadzenie bieżącej ewidencji środków trwałych
  • sporządzanie sprawozdań finansowych
  • sporządzanie i składanie comiesięcznych, kwartalnych oraz rocznych deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT)
  • informacja o płatności zobowiązań budżetowych
  • sporządzanie rozliczeń i deklaracji podatkowych

Nie ograniczamy wyzwań - zmieniamy ich granice

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności
Jak wyłączyć pliki cookies?
ROZUMIEM